انواع علم دوش حمام و کاربرد های آنها

انواع دوش حمام پرکاربرد : بعد از یک روز خسته کننده، مخصوصا در فصل های گرم سال، هیچ چیز به اندازه حمام کردن، حال ما را بهتر نمی‌کند. حمام خانه مکانی است که در آن با طراوت و تمیز می‌شویم تا احساس بهتری داشته باشیم.

به همین علت خیلی از اشخاص دوست دارند که حمام خانه به بهترین شکل دکور کرده و از بهترین وسایل در آن استفاده کنند.

یکی از مهم‌ترین‌ وسایل آن، دوش حمام است. اگر دوش حمام خراب باشد، نیاز به تعویض داشته باشد یا اگر در حال بازسازی حمام خانه باشید  و بخواهید یک دوش جدید نصب کنید، بهتر است که با انواع آن آشنا شوید و ببینید که کدام یک از آنها مناسب با حمام شماست.

علم دوش یونیورست

انواع دوش حمام

به طور کلی ۶ مدل دوش حمام وجود دارد که می‌توان بر اساس سلیقه، سایز، کاربرد و سبک دکوراسیون حمام از میان  آن‌ها یکی را انتخاب کرد:

دوش حمام ثابت

که یکی از معمول‌ترین دوش‌ها است که تقریبا همیشه به کار می آید. می توان آنها را از قدیمی ترین ها دانست که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرند.این دوش گزینه مناسبی برای آنهاییست که نمی خواهند زیاد هزینه کنند و سایز حمامشان کوچک یا متوسط است.

دوش حمام متحرک

این مدل که به نام علم دو پارچه یونیورست یا علم دوکاره شناخته می شود، دارای دو قسمت علم دوش و دوش تلفنی متحرک است.

دوش دستی یکی از انواع دوش حمام پرکاربرد

این گزینه مناسب افرادی است که ترجیح می دهند کنترل دوش و فشار آب دست خود آنها باشد، و یکی از پر کاربردترین دوش ها، مخصوصا برای شست و شوی کودکان و حیوانات می‌باشد.

دوش حمام ماساژور

این دوش از گرانترین و لوکس‌ترین دوش ‌ها است، اما این نوع دوش‌ها زمانی قابل نصب هستند که کل حمام خانه بازسازی شود، زیرا چندین پنل دارد که باید در دیوار نصب شوند، پس باید فضای کافی برای چنین مانوری در حمام وجود داشته باشد. در ضمن برای  کسانی که عاشق جکوزی و ماساژ آب هستند، استفاده از این دوش‌ها می‌تواند بهترین گزینه باشد.

دوش حمام نور افشان

انتخاب این دوش حمام می‌تواند گزینه مناسبی برای خانه هایی با حمام هوشمند باشد. هر کدام از نورهای رنگی  نمایانگر درجه خاصی از دما است.

ظاهر آنها شبیه به دوش‌های معمولی، با این تفاوت که هسته داخلی آن‌ها متفاوت است و با نورLED  کار می‌کند. اصولا این نوع از دوش‌ها با سه رنگ، که دمای آب سرد (معمولا آبی)، آب ولرم (معمولا سبز) و آب داغ (معمولا قرمز) را نمایش می دهند، که مشخص می شود مناسب ترین دما برای حمام کردن، چه رنگی است.

گالری حامی ست

خرید بهترین دوش حمام

حال که با انواع دوش آشنا شدیم، باید به نکاتی برای خرید بهترین دوش توجه کنیم که متناسب با خواسته ما باشد. این نکات شامل موارد زیر است:

  • باید متناسب با دکوراسیون حمام باشد.
  • استفاده از رنگ طلایی برای سبک کلاسیک، رنگ نقره‌ای برای سبک مدرن و کلاسیک.
  • دوش حمام دوکاره برای حمام های مدرن متناسبترهستند.
  • دوش ثابت تک کاره برای سبک کلاسیک گزینه بهتری هستند..
  • با داشتن کودک یا حمام وان دار، استفاده از دوش متحرک پیشنهاد می شود.
  • برای دکوراسیون‌های مدرن، جنس استیل دوش، حمام را زیباترنشان می دهد.
  • قیمت علم دوش در انتخاب آن فاکتور مهمی می باشد. زیرا شخص با توجه به بودجه و توان خرید آن را انتخاب می کند.
  • امکان تنظیم فشار آب از ویژگی‌های یک دوش مناسب و ایده آل است.
  • بدنه دوش هرچه صیقلی تر و براق تر باشد امکان تمیز کردن آن راحت ترست.
  • کیفیت بدنه و نحوه اتصالات آن نیز نکته مهمی است که باید به آن دقت کرد.

امیدواریم مطلب معرفی انواع دوش حمام برای شما مطلب کاربردی و مفیدی بوده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نظری برای ما کامنت بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

یک نظر بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. همه فیلدها الزامی است.