انواع سنگ روشویی و کاربرد آنها

سنگ روشویی انواع مختلفی دارد و از جمله مهم ترین انتخاب های خانم های خوش سلیقه است. این سنگ ها دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند که می تواند به زیبایی سرویس های بهداشتی روح بخشد و تغییرات بسیاری در دکوراسیون ایجاد کند. معمولا برای خرید سنگ روشویی به صورت آنلاین اقدام می شود. از جمله انواع سنگ های روشویی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • – سنگ روشویی مدور
  • – سنگ روشویی بیضی
  • – سنگ روشویی مربع
  • – سنگ روشویی مستطیل
  • – سنگ روشویی کابینتی
  • – سنگ روشویی طبیعی

سنگ روشویی مدور

این سنگ ها از رنگ های سفید و زیبایی هستند و می توانند به صورت طرح های مدور و حالت دایره ای شکل طراحی و تولید شوند. رنگ های مختلفی دارند و از جمله آن ها می توان به سفید، خاکستری و کرمی و غیره اشاره نمود. این سنگ ها می تواند به راحتی با دکوراسیون محیط ست شوند و از زیبایی های خاصی برخوردارند.

سنگ روشویی بیضی

سنگ روشویی بیضی از جمله سنگ هایی هستند که حالت بیضی دارند و به رنگ های سفید و خاکستری هستند و زیبایی خاصی به محیط می بخشند.

سنگ روشویی مربع

این سنگ های روشویی به صورت مربعی هستند و به سادگی می توانند با دکوراسیون چوبی و کنسول حمام ست شوند.

روشویی کابینتی

مشاهده انواع محصولات


مشاهده انواع محصولات

علم دوش یونیورست

– سنگ روشویی مستطیل

سنگ روشویی مستطیل شکل دارای ابعاد مختلف و طرح ها و رنگ های مختلفی است که جلوه ای خاص به محیط می بخشند.

سنگ روشویی کابینتی

  • سنگ روشویی کابینتی به گونه ای طراحی و تولید شده است که فضاهایی را در خود ایجاد می کند و امکان قرار دادن وسایل در خود را فراهم می کند.

سنگ روشویی طبیعی

این سنگ های روشویی از جنس سنگ طبیعی بوده و به حالت طبیعی و زیبایی های طبیعت طراحی و تولید شده اند.  سنگ طبیعی بسیار زیبا به نظر می رسد. کف گرانیت برای سرویس بهداشتی شما ایده آل است ، به خصوص اگر قصد دارید دکوراسیون این اتاق را دوباره انجام دهید. شما می توانید برای تزئین نه تنها سرویس بهداشتی ، بلکه اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود از سنگ گرانیت ، سنگ مرمر یا سنگ تراورتن استفاده کنید.

انتخاب جنس مناسب برای سنگ روشویی

انتخاب جنس مناسب برای سنگ روشویی از جمله مهم ترین انتخاب ها هستند چرا که برای ست شدن با سایر لوازم و دکوراسیون ها می تواند نقش موثری داشته باشد. برای انتخاب جنس مناسب برای سنگ روشویی بهتر است ابتدا به مدل دکوراسیون حمام و دستشویی دقت کنید و در نهایت نسبت به خرید سنگ روشویی اقدام کنید.9

آینه باکس

مشاهده انواع محصولات


مشاهده انواع محصولات

شیرآلات

جنس انواع سنگ روشویی

چوبی

  • معمولا سنگ های روشویی چوبی به صورت ترکیبی هستند و داخل آنها از جنس سرامیک و سطح چوبی دارند. این سنگ ها در مواردی مصرف می شود که زیاد در معرض شست و شو نیستند.

طبیعی

این سنگ های روشویی به صورت طبیعی دارای سطحی از سنگ سنگ طبیعی هستند و حس نزدیکی به طبیعت را تداعی می کند.

سرامیکی

سنگ های سرامیکی از محبوب ترین سنگ های روشویی هستند چرا که به راحتی شست و شو می شوند و به سادگی مورد استفاده قرار می گیرند.

نکات قابل توجه در هنگام خرید سنگ روشویی

انواع محبوب کاشی های سنگی برای استفاده در حمام شامل تخته سنگ ، سنگ مرمر ، سنگ آهک و مایل به سفال است. با این حال ، از آنجا که سنگ مرمر بسیار گران است ، محبوب ترین نوع سنگ طبیعی برای حمام ، تخته سنگ است که در رنگ بندی و رنگ های مختلف موجود است. لذا نیاز است قبل از خرید این سنگ های روشویی به نکاتی توجه داشته باشید که در زیر به شرح آنها می پردازیم:

 

انواع دوش حمام

3 نکته قابل توجه در هنگام خرید انواع سنگ روشویی

هنگام انتخاب روشویی سنگ طبیعی ، باید سبک کلی خانه خود را در ذهن داشته باشید. اگر خانه شما سنتی است ، تخته های مسی روستایییا کاشی های سفالی دست ساز هر دو گزینه عالی برای روشویی شما هستند.اگر در یک ساختمان جدید یا یک ملک مدرن زندگی می کنید ، تخته سنگ طبیعی یک کفپوش کاملاً مدرن و نرم است. تخته سنگ سیاه برای استفاده در اتاق های مرطوب بسیار محبوب است ، به ویژه هنگامی که با پانل های دیواری تقسیم شده تخته سنگ مطابقت داشته باشد.

هنگامی که کف حمام کاملاً جدید در جای خود قرار دارد ، مطمئن شوید که کاشی ها را مهر و موم کرده اید تا از آب و آلودگی در امان بمانند. باید کاشی های حمام خود را سالی یک بار مهر و موم کنید تا به بهترین شکل ظاهر شوند و از آسیب دیدن آب جلوگیری کنید. همچنین برای تقویت رنگ سنگ خود می توانید از تقویت کننده رنگ طبیعی سنگ استفاده کنید

سنگ مرمر به دلیل در دسترس بودن و دوام گسترده ، همیشه یک ماده ساختمانی محبوب بوده است. این سنگ به گونه ای است که برای محیط های مختلف قابل استفاده است. بنابراین برای خرید به ابعاد آن توجه داشته باشید.

گاری حامی ست عرضه کننده انواع روشویی های کابینتی پی وی سی با قیمت و کیفیتی مناسب در فروشگاهش می باشد برای خرید به فروشگاه ما واقع در خیابان بنی هاشم مراجعه فرمایید یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

یک نظر بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. همه فیلدها الزامی است.