نکاتی در زمینه انتخاب آینه مناسب حمام

انتخاب آینه مناسب حمام :استفاده از آینه ها به عنوان اکسسوری تزئینی در حمام، یکی از مهم ترین جزئیاتی است که توجه افراد را به خود جلب می کند. شاید تا به امروز به تاثیری که استفاده از یک آینه زیبا در حمام دارد، فکر نکرده باشید. اما بد نیست بدانید که انتخاب یک آینه مناسب یکی از نکات مهم در طراحی حمام به شمار می آید.

شاید وقت آن رسیده است که آینه های ساده و قدیمی حمام را با انواع مدرن آن تعویض نمایید. انجام این کار به شما نشان خواهد داد که بدون صرف هزینه های گزاف می توان ظاهر کلی حمام را تغییر داد.

استفاده از یک آینه مناسب در کنار به کارگیری یک سینک روشویی و کاغذ دیواری با رنگ مناسب باعث ایجاد نمای زیبایی در حمام می شود. امروزه انواع آینه های مختلف با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد که شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود انواع مختلف آن را انتخاب نمایید.

انتخاب آینه مناسب حمام

محل مناسب نصب آینه

در زمان انتخاب مکان آینه از خلاقیت خود نیز استفاده نمایید. برای مثال به بازتاب نور و رنگ در آینه ها فکر کنید. سپس در انتخاب آینه و چگونگی دو چندان کردن این زیبایی تصمیم گیری کنید. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب آینه مناسب نکاتی را باید در نظر داشته باشید که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم. بهترین مکان برای نصب آینه بالای سینک روشویی می باشد. این مکان باید در نقطه مخالف پنجره قرار داشته باشد. در این صورت آینه نور طبیعی را بازتاب کرده و این کار باعث دوچندان شدن روشنایی حمام می شود.

انتخاب آینه بزرگ برای حمام

اگر فضای حمام به اندازه ای است که به شما اجازه استفاده از آینه های بزرگ را می دهد، حتما نمونه ای از آن را خریداری نمایید. با انجام این کار حمام روشن تر و به روزتری خواهید داشت. در جهت زیبایی بیش تر آینه به انتخاب انواعی از آن که فریم زیبایی دارد، اقدام کنید. در حمام های کوچک و حمام هایی که از سبک مینیمالیست در آن استفاده شده است، بهتر است از آینه های بدون فریم استفاده نمایید

بهترین مکان برای نصب آینه حمام

در هنگام انتخاب آینه به اندازه آن و مکانی که در نظر دارید آن را نصب کنید، توجه نمایید. برای انتخاب آینه باید به نیاز خود برای استفاده از آن نیز فکر کنید. در هنگام انتخاب آینه به اندازه سینک و قد افراد خانواده توجه نمایید.

در هنگام نصب آینه (bathroom mirror)توجه داشته باشید که لبه بالایی آن باید در امتداد چشم بلند ترین فرد خانواده باشد. طول آینه باید به اندازه ی باشد که افراد بتوانند به راحتی خود را در آن مشاهده نمایند. در هنگام انتخاب آینه به طول سقف نیز توجه داشته باشید. هرچه طول سقف بلندتر باشد، بهتر است از آینه بلندتری استفاده نمایید.

اگر اندازه آینه شما بزرگ تر از حد معمول است آن را در نزدیک ترین حالت به سینک روشویی نصب کنید. برای حمام های کوچک باید از آینه های کوچک استفاده کرد.

خرید آینه باکس

استفاده یک آینه یا بیشتر در حمام

آیا تا به حال به استفاده بیش از یک آینه در حمام فکر کرده اید؟ این امکان برای شما وجود دارد که به جای استفاده از یک آینه بزرگ از دو یا سه آینه کوچک استفاده نمایید. برای انجام این کار قسمت روشویی نیز باید ابعاد بزرگی داشته باشد. استفاده از یک آینه بزرگ نیز برای طراحی حمام های بزرگ مناسب می باشد. اگر شما یک روشویی بزرگ دارید که دارای یک یا دو سینک است، هم می توانید از یک آینه بزرگ و هم از دو آینه کوچک تر استفاده نمایید.

نصب دو آینه بلند و باریک دیوارهای حمام را بلند نشان می دهند و این دقیقا زمانی که سقف کوتاهی دارید برایتان مناسب خواهد بود. برعکس یک آینه طولی بزرگ، دیوارها را کشیده تر و در نتیجه فضا را بزرگ تر نشان می دهد. بنابراین انتخاب بین این دو گزینه کاملا به شرایط حمام شما و سلیقه تان بستگی خواهد داشت.

اشکال آینه حمام مناسب

ما اغلب آینه ها را به شکل مستطیل می شناسیم اما واقعیت این است که شکل های مختلفی برای آن ها وجود دارد. آینه گرد می تواند یک راه ایجاد فرم نرم و آرامش به جای گوشه ها و خطوط زاویه دار در حمام باشد. یک آینه که توسط بند یا زنجیر آویزان شده می تواند جلوه ای جذاب و سرگرم کننده برای حمام و سرویس بهداشتی باشد. معمولا آینه های گرد را با روشویی های پایه دار استفاده می کنند. زیرا آن ها نیز خود فرمی گرد و منحنی دارند.

فروشگاه اینترنتی حامی ست عرضه کننده انواع روشویی کابینتی ، علم دوش یونیورست ، شیرآلات و آینه باکس  با قیمت و کیفیتی مناسب می باشد.

امیدواریم مطلب توضیح انتخاب آینه مناسب حمام برای شما مطلب مفید و کاربردی ای بوده باسد در صورت داشتن هرگونه شوال و یا نظری برای ما کامنت بگذارید.

یک نظر بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. همه فیلدها الزامی است.